Bereikbaarheid van Invacare tijdens corona-periode
Nieuws
Bereikbaarheid van Invacare tijdens corona-periode
Informatie over de huidige bereikbaarheid van Invacare.
Wij hebben als Invacare op dit moment 2 grote prioriteiten: het zoveel mogelijk helpen van onze klanten en de gezondheid van onze werknemers en klanten. Wij volgen als bedrijf de richtlijnen van het RIVM. Hieronder een overzicht met betrekking tot onze bereikbaarheid.
Customer Service
Vanwege het thuiswerken en de verminderde bezetting op Customer Service vragen wij onze dealers om zoveel mogelijk per mail te communiceren met Customer Service. Dit betekent: CSede@invacare.com voor algemene vragen en offerte aanvragen, en ordersNL@invacare.com voor bestellingen.
Technische Dienst
Nog steeds willen wij onze dealer ondersteuning bieden bij reparaties. We verzoeken om reparaties op te sturen naar onze werkplaats in Ede, voorzien van de gebruikelijke documentatie. Trainingen die gepland stonden blijven tot nader order uitgesteld. Ook wat betreft vragen voor de Technische Dienst willen we u vragen deze zoveel mogelijk via mail te stellen: technischedienst@invacare.com.
Accountmanagers
Onze accountmanagers bieden u graag ondersteuning op afstand: telefonisch, via whatsapp (met video) of via Skype of andere online tools.
Een rolstoel aanvragen via de Wmo (Wet maatschappelijke ondersteuning) kan soms best ingewikkeld zijn. Waar moet je beginnen, welke stappen doorloop je en wat als de gemeente ‘nee’ zegt? In dit blog lees je hoe de aanvraag in zijn werk...
De feestdagen staan alweer bijna voor de deur. We bedanken een ieder hartelijk voor de samenwerking in 2025 en kijken met veel plezier uit naar het verder uitbouwen daarvan in het komend jaar.
Rondom de feestdagen genieten wij allemaal even van...
De Aquatec Pure Cala, de eerste in Aquatecs nieuwe Pure-lijn met eenvoudige en betaalbare persoonlijke verzorgingsproducten, is een nieuwe, gebruiksvriendelijke, 10 cm hoge toiletverhoger, ontworpen voor mensen met beperkte mobiliteit.